•  Přepravce mi doručil balíček, který je však zjevně poškozený. Jak postupovat?

V tomto případě je nutné před dopravcem balíček otevřít a zkontrolovat, zdali zboží není přepravou zničeno.
Pokud ano, sepište, prosím, s dopravcem protokol (Zápis o škodě), který je nezbytný pro zpracování a vyřízení reklamace.
V případě poškozené zásilky, odmítněte zásilku od dopravce převzít.

Poté nás, prosím, ihned kontaktujte.
Uděláme vše proto, abyste měli objednané zboží brzy u Vás a v pořádku doručené.

  • Balíček byl přepravcem doručen zjevně v pořádku, ale uvnitř bylo rozbité zboží. Jak mám, prosím, postupovat?

Protože spolupracujeme s externími přepravci a lidský faktor není neomylný a bohužel nikdy nevíme, jakým způsobem je s balíčkem po naší expedici zacházeno, může se stát, že Vám zboží přepravce doručí a Vy po rozbalení zjistíte, že je produkt poškozen.

Prosíme, ihned nás kontaktujte.

DPD:

V případě poškozeného zboží uvnitř balíčku po doručení kurýrem DPD nás, prosíme, ihned kontaktujte.          

Reklamaci za Vás u přepravce DPD vyřešíme. Spolu s detaily objednávky, které nám sdělíte, bude vše hned snazší.
Balíček zachovejte v původním stavu, to je včetně zachování balících obalů a výplní. Balíček spolu s adresním štítkem a nálepkou „KŘEHKÉ“ si, prosím, nafoťte, stejně tak poškozené zboží.
Následně DPD vyzvedne balíček s poškozeným zbožím u Vás a doveze k nám na sklad.

 Zásilkovna:

V případě poškozeného zboží uvnitř balíčku po vyzvednutí v Zásilkovně, prosíme, ihned nás kontaktujte.

Reklamaci za Vás u Zásilkovny rádi vyřešíme. Spolu s detaily objednávky, které nám sdělíte, bude vše hned snazší.
Balíček zachovejte v původním stavu, to je včetně zachování balících obalů a výplní. Balíček spolu s adresním štítkem a nálepkou „KŘEHKÉ“ si, prosím, nafoťte, stejně tak poškozené zboží.
Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme si společně další postup.

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat s odstupem času?

Prosíme, kontaktujte nás, spolu s detaily Vaší objednávky.
Vyplňte, prosím, Reklamační list, vytiskněte jej, podepište a následně odešlete spolu s reklamovaným zbožím na adresu: GOMproduction s. r. o., Žaneta Sádková, Havlíčkova 260, 280 02 Kolín IV. 

Samotná reklamace zboží bude zpracována v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí balíku. 

  • Kdo hradí poštovné v případě reklamovaného zboží?

Reklamované zboží zasíláte k nám na sklad na Vaše náklady.
V případě, že bude reklamované zboží oprávněné, vrátíme Vám náklady, vynaložené na zaslání reklamovaného zboží, zpět. 

  • Jak dlouho je na zboží záruka?

24 měsíců.

  • Neobdržel/a jsem všechny objednané produkty

Prosíme, ihned nás kontaktujte a sdělte nám číslo Vaší objednávky. Vzniklou chybu ihned napravíme. 

  • V nákupu zboží jsem se unáhlil/a. Je možné zásilku vrátit zpět?

Občas se sami v něčem unáhlíme, proto rozumíme, když se rozhodnete zboží vrátit.
A tato možnost tu je a to do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoli důvodu.

Ať už se rozhodnete vrátit jeden produkt či celou objednávku, předem nás, prosím, kontaktujte.

Vše musí být v původním stavu a neponičené.
V případě, že zboží nebude důkladně zabaleno a zajištěno od případného rozbití během přepravy, e-shop momdeco.cz nenese zodpovědnost za poničené zboží.

Prosíme, spolu s vráceným zbožím zašlete vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že zboží obdržíme zcela v pořádku a neponičené, celková hodnota zboží Vám bude vrácena v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.
Upozorňujeme, že celková hodnota zboží se vztahuje pouze na objednaný výrobek nikoli na dopravu či na "doběrečné".

Zboží, prosím, zasílejte v původním obalu, spolu s výplněmi na adresu: GOMproduction s. r. o., Žaneta Sádková, Havlíčkova 260, 280 02 Kolín IV. 

Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Každý výrobek je s láskou ručně vyrobený originál

Každý výrobek je s láskou ručně vyrobený originál