• Zboží máte skladem?

Veškeré zboží, které je uvedeno v nabídce na e-shopu www.momdeco.cz je skladem.

  • Je možné si zboží osobně vyzvednout?

Ano, osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě v místě našeho skladu na adrese Havlíčkova 260, 280 02 Kolín.
Kamennou prodejnu prozatím nemáme k dispozici, veškeré platby za zboží jsou uskutečněny předem bankovním převodem anebo skrz platební bránu GoPay.

  • Kdy bude naskladněno zboží, které je „Není skladem“?

Využijte službu Chci zaslat upozornění při naskladnění zboží“, vložte svůj e-mail a jakmile bude zboží naskladněno, ihned o tom budete vědět.

  • Kdy obdržím své zboží?

V případě, že jste za své zboží zaplatili skrz platební bránu GoPay, či jste zvolili doručení na dobírku, zásilky expedujeme do druhého dne.
Do 48 h od expedice zpravidla obdržíte svůj balíček.

V případě, že jste zvolili platbu převodem, zásilka bude zpracována, jakmile obdržíme platbu na náš účet.
Zásilky expedujeme do druhého dne od přijetí platby. Do 48 h od expedice zpravidla obdržíte svůj balíček.

  • Je možná rezervace zboží?

Zboží na e-shopu není možné rezervovat. V případě, že vložíte zboží na e-shopu www.momdeco.cz do košíku, ale platbu neuskutečníte, je tak stále dostupné dalším potenciálním zájemcům.

  • Jaké mám možnosti platby?

Za Vaši dokončenou objednávku máte možnost zaplatit kartou online přes GoPay a bankovním převodem.
Možnost platby na dobírku jsme byli nuceni zrušit z důvodu často nevyzvednutých zásilek.

Více o možnosti plateb zde.

  • Jak mám postupovat v případě, kdy má platba kartou byla zamítnuta?

Po nezdařilém pokusu platby kartou budete přesměrováni zpět na stránky www.momdeco.cz, kde platbu kartou online skrz GoPay můžete zkusit opakovat.
Ujistěte se, že zadáváte správné detaily Vaší karty, případně si ověřte, zdali jste platbou nepřekročili denní či týdenní limit plateb na Vaší kartě.

Pokud je i nadále pokus neúspěšný, zvolte, prosím, jiný způsob platby z nabídky.

  • Jaký způsob dopravy si mohu vybrat?

Snažili jsme se, abyste měli na výběr a zvolili způsob dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje.
Vybrali jsme pro Vás: Zásilkovnu, kurýra DPD a možnost osobního odběru v Kolíně.
Více o způsobu dopravy zde.

  • Je možná doprava zdarma?

Dopravu zdarma v současné době nenabízíme.

  • Jak zjistím, kde se má zásilka nachází?

Jakmile si balíček převezme náš externí přepravce (kurýr DPD, Zásilkovna), obratem Vám přepravce zasílá e-mail, kde obdržíte sledovací číslo zásilky.

Jeho cestu až k Vám můžete sledovat dle sledovacího čísla na stránkách přepravce, kterého jste si zvolili při výběru dopravy (kurýr DPD, Zásilkovna).
Více o možnostech dopravy zde.

  • Budu kontaktován/a přepravcem v den doručení?

Přepravci, se kterými spolupracujeme jsou naši externí partneři.
Váš zvolený přepravce (kurýr DPD, Zásilkovna) Vás bude kontaktovat v den doručení telefonicky, e-mailem či SMS zprávou. 

  • Vypršela Vám lhůta pro vyzvednutí balíčku, o který máte stále zájem?

V životě se stává spoustu nečekaných událostí, a proto rozumíme tomu, když si balíček se svojí zásilkou nestihnete vyzvednout.
V tomto případě bude balíček doručen zpět na náš sklad v Kolíně, o čemž Vás budeme informovat.

V případě opakovaného doručení na Vaši adresu Vás poprosíme o úhradu poštovného a celkové částky zásilky předem na náš účet Fio banky.
Při opakovaném doručení již není možné uhradit platbu za zásilku na dobírku.

V případě, že byla zásilka hrazena předem přes platební rozhraní GoPay či bankovním převodem, poprosíme Vás pouze o znovu uhrazení poštovného.

  • Mám zájem o velkoobchodní spolupráci, je to možné?

Velice nás těší Váš zájem o spolupráci s námi.
Prosím, kontaktujte nás a domluvíme spolu možnosti velkoobchodního odběru.
Více o možnosti spolupráce naleznete zde.

  • Kde se mohu dozvědět o novinkách na stránkách momdeco.cz?

Velice rádi se s Vámi o naše novinky podělíme. Stačí se u nás zaregistrovat k odběru „Novinky na e-mail“ a to na hlavní stránce www.momdeco.cz ve spodní části stránky.

Anebo si na hlavní stránce momdeco.cz v horním menu vytvoříte svůj profilový účet, kde se zakliknutím políčka „Zasílat novinky na e-mail“ přihlásíte k odběru novinek.

Sledovat nás taktéž můžete na Instagramu (momdeco.cz) a Facebooku (momdeco.cz).

  • Rád/a bych se Vás ohledně výběru produktu zeptal/a na více detailů, případně se s Vámi poradil/a. Je to, prosím, možné?

Samozřejmě, jsme tu pro Vás a moc rádi Vám poradíme s Vaším výběrem, případně Vám doporučíme alternativu z našeho e-shopu www.momdeco.cz.
Prosím, kontaktujte nás.


Vaše spokojenost je naše radost .

 

Každý výrobek je s láskou ručně vyrobený originál

Každý výrobek je s láskou ručně vyrobený originál